KÜTAHYASPOR 3 İSİMLE YOLLARINI AYIRDI.(14.01'21)

TEŞEKKÜR EDERİZ

Kütahayspor,Serhat Velioğlu, Mustafa Demirel ve Aykut Geçmen ile helalleşerek yollarını ayırdı.

Bu üç futbolcumuzun, Mavi Lacivert formamız altında vermiş olduğu emeklerine teşekkür eder bundan sonraki futbol kariyerlerinde başarılar dileriz.

 

ZİYARETÇİ SAYACI

BUGÜN88
DÜN83
BU HAFTA88
BU AY3402
TOPLAM5564124

jbc vcounter

Şu An Kaç Kişiyiz

Şu anda 20 ziyaretçi çevrimiçi
Powered by ArtTree

İletişim