KÜTAHYASPOR, KÜÇÜKLERDE MASA TENİSİ İL BİRİNCİSİ..(03.12.'12)
Pazartesi, 03 Aralık 2012 15:44

Haber-Resim: Mehmet TABAKOĞLU

 

Kütahyaspor, sadece futbolla uğraşmıyor...

Basketbol Takımı hiç mağlubiyetsiz il birinciliği için maçlarına devam ederken, diğer bir
branş olan masa tenisinde de başarıya ulaştı.

KÜÇÜKLER KATEGORİSİ MASA TENİSİ maçları sona erdi ve KÜTAHYASPOR bu kategoride
İL BİRİNCİSİ OLDU.

 

Gençler Kategorisine de katılan  KÜTAHYASPOR, bu branşta İL ÜÇÜNCÜSÜ OLDU.

Gençler kategorisinde il birinciliğini GENÇLİK MERKEZİ TAKIMI aldı..

 

Katılan tüm takım oyuncularımıza teşekkür ediyor, il birincisi olan takımlara başarılar diliyoruz.

Cumartesi, 29 Aralık 2012 11:04 tarihinde güncellendi
 

ZİYARETÇİ SAYACI

BUGÜN61
DÜN195
BU HAFTA61
BU AY1185
TOPLAM5561907

jbc vcounter

Şu An Kaç Kişiyiz

Şu anda 23 ziyaretçi çevrimiçi
Powered by ArtTree

İletişim