BASKETÇİLERİMİZ YİNE GALİP: 62 - 42 (21.04.'17) PDF Yazdır E-posta
Yazar Administrator   
Cuma, 21 Nisan 2017 13:19

20.Nisan.'17 Perşembe günü akşamı Sanayi'deki yeni salonda Kütahyaspor sondan 3.maçını
Kütahya Basketspor ile yaptı ve maçı 62 - 42 kazandı.

Daha önceden Kütahya Büyük Erkekler Basketbol Ligi'nde şampiyonluğunu ilan etmiş
bulunan takımımız yenilgisiz maçlarına devam ediyor.

Bundan sonra iki maçı kalan takımımızı kutluyor, başarılarının devamını diliyoruz..

 

ZİYARETÇİ SAYACI

BUGÜN58
DÜN195
BU HAFTA58
BU AY1182
TOPLAM5561904

jbc vcounter

Şu An Kaç Kişiyiz

Şu anda 23 ziyaretçi çevrimiçi
Powered by ArtTree

İletişim