BASKETCİLERİMİZ 3.MAÇTA MAĞLUP..(19.11.'13) PDF Yazdır E-posta
Yazar Administrator   
Salı, 19 Kasım 2013 23:58

Kütahya Basketbol Ligi'nde 3.haftaya girildi.

İlk iki maçını açık farklı galibiyetlerle kapatan Kütahyaspor Basketbol Takımı,
bu akşam Dumlupınar Kapalı Spor Salonu'nda 3.maçında Gaybiefendispor ile karşılaştı.

Kütahyaspor Kulübü Başkanı Ahmet Tekdemir'in de baştan sona izlediği maç, çok çekişmeli
geçti. Büyük bir mücadeleye sahne olan maçta Gaybiefendispor, Kütahyaspor'u 74 - 62
mağlup etti.

Bu zevkli maçta yer alan tüm sporculara gösterdikleri performanstan dolayı teşekkür ediyoruz.

Çarşamba, 20 Kasım 2013 00:04 tarihinde güncellendi
 

ZİYARETÇİ SAYACI

BUGÜN61
DÜN195
BU HAFTA61
BU AY1185
TOPLAM5561907

jbc vcounter

Şu An Kaç Kişiyiz

Şu anda 19 ziyaretçi çevrimiçi
Powered by ArtTree

İletişim